Data e postimit: 2017-11-08 19:42:36
Lexime: 2781
Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Lloji: Analize letrare
Tema: ese Autostrada Durres-Kukes-Prishtine
Autori: Enejda Noj
Shkolla: Shkolla 9 vjecare Bakushe-Visha Fushe-Kruje
Klasa: 9B
Qyteti: Fushe-Kruje
E-mail: sajmirnoj@hotmail.com


Shqiperia,ky vend qe mbart emrin e shpendit gucimtar.E shtrire si tapet begatie ne Europen e kulturave.Qendron e shtrire ne pjesen perendimore dhe pjeserisht qendrore te Ballkanit.Me dalje te gjere ne detin ranor te Adriatikut e shkembor te Jonit.Ajri i kthellet i Dukagjinit ne veri qe u jep jete trendafilave ne lendinat e virgjera te pa shkelura as nga turistet.Duke qene treva mesdhetare,ato jane me re pershtatshme per jeten dhe aktivitetin prodhues te shoqeris njerzore.Por edhe pse ne epoken e teknologjis ky informacion nuk eshte shperndar te te gjithe.Pothuajse pjesa me e madhe e shqiptareve i kane zbarkuar valicet ne perendim dhe e kan lene verilindjen dhe veriperendimin te vetme me bukurit e saj..madje pa asnje rruge te pakten per vizitoret e haj.Prandaj kjo rruge eshte e rendesishme se mundeson lidjen e te gjithe qyteteve tona. Qytetaret qe do te pershkojne kete rruge do tiu duhet te kalojne neper Fushe-Kruje,Milot,Rreshen,Reps,Thirre,Kalimash Kukes e Morine.Tashme turistet do te degjojne emra te rinje qytetesh e jo me vetem te Tiranes e te Durrsit se Shqiperia e shiptareve eshte e madhe.

Vepra te ngjashme
Autori: Egzon Hajdari · Lloji: Ese shpjeguese · Tema: sjellja e qytetarit
Rruga, trajektorja qe ne bejme cdo dite, qe ecim mbi te. Ne kete e quajme gjithmone pozitive pa rreziqe por ky eshte gabimi me i madh qe bejme. Kur ecim ne rruge ne duhet ti mendojme te gjitha. Ne duhet te jemi zoteruesit e rruges. per kete sjellja jone d...
Autori: Mirgen Skordha · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Shqiperia ne syrin tim
Shqiperia ka bukuri te rralla natyrore,kulturore dhe historike.Shqiptaret dhe arbrit jane pasardhes te ilirve.Nga iliret-arberit-shqipetaret nuk ka nderprerje por vazhdimesi.Kjo deshmohet nga kultura e komanit,keshtjellat mesjetare,emra vendesh,gjuha dh...
Autori: Tea Lako · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Njeriu dhe kerkesat e tij per identitet. Pengesat qe duhet te kaloje ne kete rrugetim.
Identiteti eshte gjeja me madhore per nje njeri,per nje popull dhe per nje komb. Identiteti eshte nje gjithesi qe perfshin cdo gje qe ka lidhje me kombin,perfshin token,gjakun,gjuhen,historine dhe traditat. Per te krijuar nje identitet,per te dalluar nga ...
Autori: ajla ajla · Lloji: Ese pershkruese · Tema: vendlindja ime
vendlindja ime eshte shqiperia.ajo eshte nje vend me shume kultura,fe,zakone,tradita,etj.Shqiperia laget nga deti Adriatik dhe deti Jon.ka SHUME MALE ,KODRA FUSHA.SHQIPERIA KA DHE SHUME QYTETE DHE FSHATERA DHE NJE KRYEQYTET.NUK JAM NE DAKORT ME DISA ITALI...
Autori: anisa alla · Lloji: Pershkrim · Tema: jam krenar qe jam shqipetar!
shqiperi u befsh 1000 vjec!sot, mora vesh shume gjera per ty.pashe ne google se ti ke ditelindjen.sa keq,-mendova me vete.sot shqiperia mbush 100 vjec ,dhe une s'di asgje per atdheun tim. vendosa te kerkoj me shume dhe pashe se me date 28 nentor Ismail...
Autori: Erisa · Lloji: Poezi lirike · Tema: Atdheu
Rruge e gjate per te fituar Rruge e gjate per te luftuar Rruge e madhe per te shpetuar Armiku te roberoi Tirani te gllaberoi Pushtuesi te copetoi Gjithkush ty te shkaterroi.
Autori: ema · Lloji: Ese argumentuese · Tema: shqiperia
ESSE : SHQIPERIA. SHqiperia eshte atdheu yne, vendi ku kemi lindur, ku jemi rritur, ku kemi qare e kemi qesh. Por disa nuk duan t'ia dine per kete gje. E braktisin sikur te ishte nje lecke, sigurisht nga pamundesia ekonomike jane ndoshta edhe te detyruar...
Autori: Brisel Ndreu · Lloji: Ese argumentuese bindese · Tema: Shqiperia Ime
Shqiperia eshte nje vend shume i pasur nga ana turistike.Shume agjensi udhetimesh e kan quajtur Shqierine "perla e Mesdheut",pasi ajo ka nje klime mesdhetare te mrekullueshme gjate gjithe vitit,gje qe krijon nje vere te ngrohtr dhe nje dimer te bute.Shqip...
Autori: kmai · Lloji: Hartim · Tema: atdheu
Qe te jesh krenar per vendit tend, nuk eshte e thene qe vendi yt ti kete pallatet me ashensore edhe rruget e asflatuara edhe konditat ne maksimum. Qe te jesh krenar qe je Shqiptar nuk do te thote qe ne historine e botes vendi yt te kete qene me i perparua...
Autori: SARA TAHIRAJ · Lloji: Ese argumentuese · Tema: SHQIPERIA C'KA QENE,C'ESHTE,C'DO BEHET
"Shqiperia c'ka qene,c'eshte,c'do behet" Shqiperi vend i bekuar per shqipetaret kudo te jene Gjithmon' koken mbrapa koken kthyen PER TE PARE ME...
Autori: Marjo Shyti · Lloji: Ese filozofike · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Mario Shyti · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Roli im ne jete
Si cdo qenie qe jeton ne cdo vend,edhe une jam si ajo,jam nje shpirt i lire qe fluturoj per te gjetur paqe e dashuri.Jam nje person nder mijera te tille qe kam identitetin tim,kam deshirat dhe preferencat e mia,kam familjen dhe fisin tim,kam ne dore te be...
Autori: Denisa Krasniqi · Lloji: Ese argumentuese · Tema: Jeta
Po buzeqeshi tani jam e lumtur? a eshte jeta ime perfekte ? a kam gjithqka qe kam dashur ? e di, te tjeret gjykojne edhe pa shume fjale , edhe pa fyrje , gjykojne duke na vlersuar per ate qe dukemi ku asnjehere nuk jane te vetedijshem se ato qe ndje...
Autori: xxx · Lloji: Ese pershkruese · Tema: Jeta
Epo kjo eshte jeta… Do shipfin per ty, do te gjykojne, do te hedhin poshte e do te ngren lart, do te bejne kukull, do te thyejne zemren, do te kepusin shpirtin, do te rrezohesh nga ata, do te ngrihesh nga ata dhe kur ata duan ti do te rrezohesh prape. D...




Komentet e fundit!



Shto komentin tend per vepren e mesiperme!

Last name
Emri:
Email:
Komenti:
Pyetje sigurie
Sa eshte shuma e ketyre dy numrave:
1 + 2 =


Copyright © 2011 - 2024 YourLiterary.com | Shqip | Mobile version. All Rights Reserved
Powered by YourLiterary.com